KNECHT, Petr. Pracovní úkoly v učebnicích zeměpisu. Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha, Česká republika: Státní pedagogické nakladatelství, 2005, roč. 2005, č. 1, s. 42-45, 3 s. ISSN 1210-3349.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pracovní úkoly v učebnicích zeměpisu
Název anglicky Working tasks in geographical students books
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách, Praha, Česká republika, Státní pedagogické nakladatelství, 2005, 1210-3349.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031061
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky gegraphical education
Štítky gegraphical education
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 8. 9. 2006 12:36.
Anotace
Po analýze v současnosti nejvíce používaných učebnic zeměpisu pro základní školy bylo zjištěno, že z hlediska cílů deklarovaných v RVP nejsou pracovní úkoly v učebnicích koncipovány příliš vhodně. Vzhledem k encyklopedickému charakteru učebnic je obtížné požadovaných žákovských kompetencí docílit.
Anotace anglicky
The contribution deals with results of analysis of tasks and questions of Czech geography textbooks. It is shown that the composition of the tasks is more oriented towards encyclopedic a memory based teaching and learning.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:56