Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{575010, author = {Klapalová, Alena}, address = {Bratislava}, booktitle = {Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike}, edition = {první}, keywords = {customer; satisfaction; loyalty; value measurement}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {80-225-2048-9}, pages = {76-80}, publisher = {Ekonóm}, title = {Měření spokojenosti zákazníků}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 575010 AU - Klapalová, Alena PY - 2005 TI - Měření spokojenosti zákazníků PB - Ekonóm CY - Bratislava SN - 8022520489 KW - customer KW - satisfaction KW - loyalty KW - value measurement N2 - Měření spokojenosti zákazníků, kterého výsledkem jsou údaje, jenž podnik může využít pro zlepšení procesů, zkvlaitnění řízení a zvýšení výkonů a posléze i výsledků není jednoduchou záležitostí. Autorka se pokusila v článku tuto složitost naznačit a ukázat, jakým směrem se teorei i empirie ubírá. ER -
KLAPALOVÁ, Alena. Měření spokojenosti zákazníků. In \textit{Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike}. první. Bratislava: Ekonóm, 2005, s.~76-80. ISBN~80-225-2048-9.
|