KLAPALOVÁ, Alena. Měření spokojenosti zákazníků (Measurement of customers satisfaction). In Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike. první. Bratislava: Ekonóm, 2005, p. 76-80. ISBN 80-225-2048-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Měření spokojenosti zákazníků
Name (in English) Measurement of customers satisfaction
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Bratislava, Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike, p. 76-80, 5 pp. 2005.
Publisher Ekonóm
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/05:00031064
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-2048-9
Keywords in English customer; satisfaction; loyalty; value measurement
Changed by Changed by: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Changed: 16/3/2010 15:43.
Abstract
Měření spokojenosti zákazníků, kterého výsledkem jsou údaje, jenž podnik může využít pro zlepšení procesů, zkvlaitnění řízení a zvýšení výkonů a posléze i výsledků není jednoduchou záležitostí. Autorka se pokusila v článku tuto složitost naznačit a ukázat, jakým směrem se teorei i empirie ubírá.
Abstract (in English)
Customerssatisfaction measurement, which results into the data and information usable for process and management improvement and growht of outputs and profit, is not the simple matter. The author of the paper tried to indicate this complexity and show the direction of theoretical and empirical effort.
PrintDisplayed: 27/4/2024 11:05