PITNER, Tomáš a Jaroslav RÁČEK. Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education. In EnviroInfo 2005 - Networking Environmental Information. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. s. 809-812. ISBN 80-210-3780-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education
Název česky Blended Learning: koncept, rámec a nástroje pro vydělávání v oblasti životního prostředí
Autoři PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Jaroslav RÁČEK (203 Česká republika).
Vydání Brno, EnviroInfo 2005 - Networking Environmental Information, od s. 809-812, 4 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/05:00024079
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-210-3780-6
Klíčová slova anglicky Environmental Education; Blended Learning
Štítky blended learning, environmental education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D., učo 3444. Změněno: 7. 7. 2007 13:34.
Anotace
Paper describes concepts, frameworks and tools of using blended learning for environmental education.
Anotace česky
Příspěvek popisuje koncept, rámec a nástroje technologií blended learning v oblasti životního prostředí.
Návaznosti
SM/10/131/05, projekt VaVNázev: Rozvoj jednotného informačního systému životního prostředí (JISŽP)
SM/10/99/05, projekt VaVNázev: Návrh komunikačního rámce s mezinárodními informačními systémy v ŽP (Akronym: MKR)
Investor: Ministerstvo životního prostředí ČR, Návrh komunikačního rámce s mezinárodními informačními systémy v ŽP
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 08:34