JANÍK, Tomáš. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno: Paido. 171 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 80-7315-080-8. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání
Název anglicky Knowledge in teacher education
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, 171 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, 2005.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012647
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-080-8
Klíčová slova anglicky knowledge; teacher education; educational research
Štítky educational research, Knowledge, teacher education
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 30. 3. 2009 07:37.
Anotace
Monografie zaměuřje pozornost na učitele a jeho pedagogické znalosti, které jsou chápány jako jeden z pilřů, jež zakládájí profesní kompetenci učitele. Kniha je rozčleněna do osmi kapitol: učitelské vzdělvání a kompetence učitele, pedagogické znalosti učitele, znalost a další pedeutologické kategorie, pedagogická znalost jako výzkumné téma, diagnostikování pedagogických znalostí, výzkum pedagogických znalostí student, cesty rozvíjení pedagogických znalostí, poznatková báze učitelství.
Anotace anglicky
This book attempts at an analysis of a issue knowledge in teacher education. The authors intention was to enrich todays approach to teacher education using the perspective of teachers pedagogical knowledge. There are eight chapters in the book: teacher education and teachers competences, teachers pedagogical knowledg, knowledge and other categories, pedagogical knowledge as a research topic, from pedagogical knowledge diagnostics to the their research, the content of pedagogical knowledge of primary school teacher students, developing teacher students pedagogical knowledge, knowledge base for teaching.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 08:54