ŠIMONÍK, Oldřich. K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů. In História, súčastnosť a perspektivy učiteľského vzdelavania. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. Vydání první. Banská Bystrica.: PdF UMB., 2005, s. 315-316., 2 s. ISBN 80-8083-107-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
Název česky K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
Název anglicky K some possibilities usage pedagogic practice in theoretic also practical component pedagogic- psychological disposition future teachers.
Autoři ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant).
Vydání Vydání první. Banská Bystrica. História, súčastnosť a perspektivy učiteľského vzdelavania. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. od s. 315-316., 2 s. 2005.
Nakladatel PdF UMB.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012671
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8083-107-6
Klíčová slova anglicky preparatin teachers; theory; practice
Štítky emotional / behavioral disorders, practice, preparatin teachers, theory
Změnil Změnil: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Změněno: 27. 6. 2008 11:16.
Anotace
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Předměty teoretické a předměty aplikované. Pedagogická praxe. Stáže na školách. Pedagogické dovednosti.
Anotace anglicky
Search optimum proportion among theory and practice in priparve teachers. Subjects theoretic plus subjects applied. Pedagogical practice. Pedagogical skils.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 18:48