D
2005
K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
ŠIMONÍK, Oldřich
Základní údaje
Originální název
K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
Název česky
K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
Název anglicky
K some possibilities usage pedagogic practice in theoretic also practical component pedagogic- psychological disposition future teachers.
Autoři
ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant)
Vydání
Vydání první. Banská Bystrica. História, súčastnosť a perspektivy učiteľského vzdelavania. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. od s. 315-316., 2 s. 2005
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012671
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
preparatin teachers; theory; practice
V originále
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Předměty teoretické a předměty aplikované. Pedagogická praxe. Stáže na školách. Pedagogické dovednosti.
Anglicky
Search optimum proportion among theory and practice in priparve teachers. Subjects theoretic plus subjects applied. Pedagogical practice. Pedagogical skils.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV | Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole | Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
|
Zobrazeno: 9. 11. 2024 10:27