Internetová prezentace školy jako jeden z indikátorů klimatu školy
MAREŠ, Jan. Internetová prezentace školy jako jeden z indikátorů klimatu školy (School web presentation as one of indicators of the school climate). Zlín: konference AŠP SR a ČR, 2005. "Novinky v pedagogické a školní psychologii". |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Internetová prezentace školy jako jeden z indikátorů klimatu školy |
Name (in English) | School web presentation as one of indicators of the school climate |
Authors | MAREŠ, Jan (203 Czech Republic, guarantor). |
Edition | Zlín, "Novinky v pedagogické a školní psychologii" 2005. |
Publisher | konference AŠP SR a ČR |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Audiovisual works |
Field of Study | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/05:00012673 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords in English | school climate; web presantation |
Tags | school climate, web presantation |
Changed by | Changed by: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Changed: 6/10/2005 10:01. |
Abstract |
---|
Příspěvek shrnuje možné přístupy k analýze internetové prezentace školy a zamýšlí se nad možnou interpretací ve vztahu ke klimatu školy. Domníváme se, že je interpretace možná dvěma způsoby - jednak samotná webová prezentace a jednak proces jejího vzniku. |
Abstract (in English) |
---|
School web presentation could be interpreted and analysed as one of the indicators of the school climate in two ways - the product (web presentation) and the process (how is presentation prepared and maitained). |
Links | |
---|---|
GA406/03/0940, research and development project | Name: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence |
Investor: Czech Science Foundation, Psychological and social school climate - theory, assessment, possible interventions |
PrintDisplayed: 5/10/2024 20:44