D 2005

Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations

DOLEŽALOVÁ, Klára

Basic information

Original name

Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations

Name in Czech

Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations

Name (in English)

Managerial tools for evaluating activities of Public Relations

Authors

DOLEŽALOVÁ, Klára

Edition

1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, p. 40-46, 7 pp. 2005

Publisher

Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice

Other information

Type of outcome

Stať ve sborníku

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-969181-3-3

Keywords in English

Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
Změněno: 9/1/2006 16:54, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.

In Czech

Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.