D
2005
Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
DOLEŽALOVÁ, Klára
Basic information
Original name
Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Name in Czech
Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Name (in English)
Managerial tools for evaluating activities of Public Relations
Authors
DOLEŽALOVÁ, Klára
Edition
1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, p. 40-46, 7 pp. 2005
Publisher
Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
V originále
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
In Czech
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
Displayed: 6/11/2024 04:08