ŠAFÁŘOVÁ, Michaela and Miroslava ŠTĚPÁNKOVÁ. Práce školního psychologa s učiteli (Psychological Services for Teachers in Schools). 2005.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Práce školního psychologa s učiteli
Name in Czech Práce školního psychologa s učiteli
Name (in English) Psychological Services for Teachers in Schools
Authors ŠAFÁŘOVÁ, Michaela (203 Czech Republic, guarantor) and Miroslava ŠTĚPÁNKOVÁ (203 Czech Republic).
Edition 2005.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14230/05:00014003
Organization unit Faculty of Social Studies
Keywords in English school psychology; teachers; psychological Services
Tags psychological Services, school psychology, teachers
Changed by Changed by: Mgr. Michaela Širůčková, Ph.D., učo 20659. Changed: 11/10/2005 13:29.
Abstract
Workshop byl zaměřen na oblast práce s učiteli v kontextu funkce školního psychologa. Jedním z hlavních a nejdůležitějších úkolů školního psychologa je působení na psychosociální klima školy, které může být přímé (on sám pracuje se třídami, podílí se na některých koncepčních krocích, osvětová činnost) a nepřímo skrze práci s učiteli (např. výcvik psychosociálních dovedností, supervizní a edukační činnost), kteří nabyté poznatky uplatňují v práci s dětmi. V průběhu workshopu jsme prezentovali třy oblasti práce s učiteli - prevenci, intervenci a podporu. Dále jsme nastínili možná úskalí práce s učiteli a důležité aspekty budování kooperativního vztahu založeného na důvěře.
Abstract (in English)
Psychological Services for Teachers in Schools.
Links
LN00A023, research and development projectName: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Centre for the research of the formation of personality in ethnical and social contexts
PrintDisplayed: 24/4/2024 15:32