FIŠER, Zbyněk. Techniken des kreativen Schreibens und der bildenden Kunst: ein Bericht über einen Kurs für tschechische Studenten und Studentinnen der Kunstpädagogik (Creative Writing and Art: a Report about the Workshop for Czech Students of Art-Education). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, řada literárněvědná bohemistická. V 2. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2000, p. 19-25. ISBN 80-210-2347-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Techniken des kreativen Schreibens und der bildenden Kunst: ein Bericht über einen Kurs für tschechische Studenten und Studentinnen der Kunstpädagogik
Name in Czech Techniky tvůrčího psaní a výtvarného umění: zpráva o kursu pro české studenty učitelství výtvarné výchovy.
Name (in English) Creative Writing and Art: a Report about the Workshop for Czech Students of Art-Education
Authors FIŠER, Zbyněk.
Edition 1. vyd. Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, řada literárněvědná bohemistická. V 2. p. 19-25, 7 pp. 2000.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language German
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-210-2347-3
Keywords in English Strategies of Creative Writing; Art in the Creative Writing
Tags Strategies of Creative Writing
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D., učo 1941. Changed: 11/12/2008 12:49.
Abstract
Die Beschreibung einiger Schreibübungen zum Thema Natur und der studentischen Reflexionen der Rolle der Kreativität im Lern- und Unterrichtsprozess.
Abstract (in Czech)
Popis několika textových cvičení k tématu Příroda a vyhodnocení studentských reflexí k tématu role tvořivosti v procesu učení a vyučování.
Abstract (in English)
About Clustering and Braistorming (Theme Nature) and Reflection of the Creativity in the Learning and Education.
PrintDisplayed: 26/4/2024 08:12