ŘEZÁČ, František. Marketingové řízení pojišťovacího podniku (Marketing management in insurance company). In Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu. Bratislava: EU Bratislava, 2005, 5 pp. ISBN 80-225-2120-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingové řízení pojišťovacího podniku
Name (in English) Marketing management in insurance company
Authors ŘEZÁČ, František.
Edition Bratislava, Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu, 5 pp. 2005.
Publisher EU Bratislava
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-2120-5
Keywords in English company management conceptions; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Tags company goals, company management conceptions, company mission, insurance activity, Insurance Company, marketing management process
Changed by Changed by: Ing. František Řezáč, Ph.D., učo 2756. Changed: 6/4/2006 13:35.
Abstract
Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu České republiky. Vymezuje koncepce řízení podniku a proces řízení marketingu v pojišťovně.
Abstract (in English)
This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It determines marketing management conceptions end marketing management process in the insurance company.
PrintDisplayed: 16/10/2024 00:44