Detailed Information on Publication Record
2005
Marketingové řízení pojišťovacího podniku
ŘEZÁČ, FrantišekBasic information
Original name
Marketingové řízení pojišťovacího podniku
Name (in English)
Marketing management in insurance company
Authors
ŘEZÁČ, František
Edition
Bratislava, Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu, 5 pp. 2005
Publisher
EU Bratislava
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-225-2120-5
Keywords in English
company management conceptions; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Tags
Změněno: 6/4/2006 13:35, Ing. František Řezáč, Ph.D.
V originále
Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu České republiky. Vymezuje koncepce řízení podniku a proces řízení marketingu v pojišťovně.
In English
This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It determines marketing management conceptions end marketing management process in the insurance company.