D 2005

Marketingové řízení pojišťovacího podniku

ŘEZÁČ, František

Basic information

Original name

Marketingové řízení pojišťovacího podniku

Name (in English)

Marketing management in insurance company

Authors

ŘEZÁČ, František

Edition

Bratislava, Sborník z mezinárodní vědecké konference Aktuálne problémy poisťovníctva SR v procese liberalizácie trhu, 5 pp. 2005

Publisher

EU Bratislava

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-225-2120-5

Keywords in English

company management conceptions; insurance activity; insurance company; marketing management process; company mission; company goals
Změněno: 6/4/2006 13:35, Ing. František Řezáč, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek analyzuje řízení marketingu v pojišťovnách na pojistném trhu České republiky. Vymezuje koncepce řízení podniku a proces řízení marketingu v pojišťovně.

In English

This paper analyses marketing management in insurance companies on the Czech insurance market. It determines marketing management conceptions end marketing management process in the insurance company.