Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{583403, author = {Cagaš, Petr and Dalajka, Jiří}, keywords = {temperament; learning styles; learning style; LSI; TE-ZA-DO}, language = {cze}, note = {Prezentace - poster}, title = {Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol}, url = {http://fss.muni.cz/ivdmr/info/download.php?soubor=7}, year = {2005} }
TY - GEN ID - 583403 AU - Cagaš, Petr - Dalajka, Jiří PY - 2005 TI - Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol N1 - Prezentace - poster KW - temperament KW - learning styles KW - learning style KW - LSI KW - TE-ZA-DO UR - http://fss.muni.cz/ivdmr/info/download.php?soubor=7 L2 - http://fss.muni.cz/ivdmr/info/download.php?soubor=7 N2 - Prostřednictvím korelační studie jsme u středoškolských studentů (N=460) zkoumali souvislosti mezi šířeji pojatým temperamentem měřeným dotazníkem TE-ZA-DO (Smékal, 1983) a styly učení, zjišťovanými prostřednictvím české úpravy dotazníku LSI (Mareš, Skalská, 1993). Ukázaly se četné souvislosti mezi temperamentovými dimenzemi a styly učení, ačkoliv hodnoty koeficientů korelace byly obvykle poměrně nízké. Podařilo se replikovat zjištění o souvislosti mezi aktivitou a intencionálními aspekty učení (tzn. vnitřní motivací, vytrvalostí, odpovědností), aktivita se tak jeví jako významný protektivní faktor učení. Překvapivě se ukázalo, že se stejná temperamentová vlastnost (emotivita; primarita) může vztahovat k jiným stylům učení u mužů a žen. ER -
CAGAŠ, Petr and Jiří DALAJKA. \textit{Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol (Relation of temperament and learning styles in high school students)}. 2005.
|