JANÍKOVÁ, Věra. Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce. Komenský. Brno-Šlapanice: Pedagogická fakulta MU, 2005, roč. 130, č. 1, s. 2-7. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce
Název česky Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce
Název anglicky Emotions and Affective Strategies in the Foreign Language Teaching
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání Komenský, Brno-Šlapanice, Pedagogická fakulta MU, 2005, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012703
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Emotion; learner autonomy; affective strategy; learning and teaching of foreign language
Štítky affective strategy, Emotion, learner autonomy
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 20. 3. 2006 15:01.
Anotace
Příspěvek se zabývá emocionální dimenzí procesu vyučování a učení se cizímu jazyku, bližší charakteristice emocionálních/afektivních strategií učení, čímž lze posílit mimo jiné i princip autonomního učení. Zároveň nabízí několik námětů pro výuku němčiny jako cizího jazyka.
Anotace anglicky
The article is concerned with emotins in the learning and teaching of foreign language, on a characterstics of affective strategies; they can launch autonomous learning. There are several exercises for the teaching of German as a foreign language included.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 12:24