Informační systém MU
STRÁNSKÁ, Zdenka a Ivana POLEDŇOVÁ. Intellective Skills and School Successfulness of Primary and Secondary School Pupils. In Řehulka Evžen et al. a Řehulka Evžen et al. School and Health 21 (1) - Volume 2 (Škola a zdraví 21 (1) - 2. díl) Evžen Řehulka (Ed.). 1. vyd. Brno: Paido; Masarykova univerzita, 2005, s. 845-861. ISBN 978-80-7315-119-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intellective Skills and School Successfulness of Primary and Secondary School Pupils
Název česky Intelektové schopnosti a školní úspěšnost žáků základních a středních škol
Autoři STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant) a Ivana POLEDŇOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, School and Health 21 (1) - Volume 2 (Škola a zdraví 21 (1) - 2. díl) Evžen Řehulka (Ed.), od s. 845-861, 17 s. 2005.
Nakladatel Paido; Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00014041
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7315-119-5
UT WoS 000264731000049
Klíčová slova česky intelektové schopnosti; školní úspěšnost; školní prospěch
Klíčová slova anglicky intellective abilities; school successfulness; school performance
Štítky intellective abilities, school performance, school successfulness
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Změněno: 29. 6. 2009 14:54.
Anotace
In this paper, there are results of particular parts of research, with an aim to analyze the links between school performance of first and second stage primary school pupils and students of various secondary school types (of humanistic, natural sciences, technical and general focuses) and the level of their intellective abilities.
Anotace česky
Ve sdělení jsou prezentovány výsledky dílčích výzkumů, jejichž cílem bylo analyzovat souvislosti mezi školním prospěchem žáků 1. a 2. stupně základních škol a studentů různých typů středních škol (s humanitním, přírodovědným, technickým a všeobecně vzdělávacím zaměřením) a úrovní jejich intelektových schopností.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
Zobrazeno: 7. 8. 2024 19:16