OSECKÁ, Terezie, Milan PILÁT, Milena VAŇUROVÁ, Marie PAVLOVSKÁ and Veronika BALAŠTÍKOVÁ. Školní úspěšnost žáků ZVŠ zařazených v programu step by step. (Step by step). 2005.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Školní úspěšnost žáků ZVŠ zařazených v programu step by step.
Name (in English) Step by step
Authors OSECKÁ, Terezie (203 Czech Republic, guarantor), Milan PILÁT (203 Czech Republic), Milena VAŇUROVÁ (203 Czech Republic), Marie PAVLOVSKÁ (203 Czech Republic) and Veronika BALAŠTÍKOVÁ (203 Czech Republic).
Edition 2005.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Audiovisual works
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW sbornik abstraktů z konference
RIV identification code RIV/00216224:14410/05:00014049
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English school; education;
Tags Education, school
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Changed: 11/3/2010 17:15.
Abstract
Příspěvek shrnuje výsledky a doporučení třetího roku dílčího šetření programu Step by Step Romská iniciativa. Hlavním cílem šetření bylo zjistit do jaké míry mohou děti ze zvláštních škol zařazené do projektu Reintegrace romských žáků do základního proudu vzdělávání zvládat učivo požadované podle standardů základního vzdělávání. Výzkum byl koncipován především jako evaluační, srovnává tedy výsledky dětí základních a zvláštních škol vzhledem k dosažené úrovni znalostí v rámci učebních osnov. Dalším cílem je pak přispět k posouzení vzdělávacího program Začít spolu, který je aplikován na zvláštních školách zařazených do projektu Reintegrace romských žáků do základního proudu vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že osnovy zvláštní školy nekorespondují s potřebami některých dětí. Doporučujeme zrevidovat standardy pro zvláštní vzdělávání a přizpůsobit je individuálním potřebám dětí a dostatečně tak rozvíjet jejich potenciál.
Abstract (in English)
The contribution completes the result of 3 yer research of the programme Step by Step Romany initiation.
PrintDisplayed: 26/5/2024 04:46