Detailed Information on Publication Record
2005
Školní úspěšnost žáků ZVŠ zařazených v programu step by step.
OSECKÁ, Terezie, Milan PILÁT, Milena VAŇUROVÁ, Marie PAVLOVSKÁ, Veronika BALAŠTÍKOVÁ et. al.Basic information
Original name
Školní úspěšnost žáků ZVŠ zařazených v programu step by step.
Name (in English)
Step by step
Authors
OSECKÁ, Terezie (203 Czech Republic, guarantor), Milan PILÁT (203 Czech Republic), Milena VAŇUROVÁ (203 Czech Republic), Marie PAVLOVSKÁ (203 Czech Republic) and Veronika BALAŠTÍKOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
2005
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Audiovizuální tvorba
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14410/05:00014049
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
school; education;
Tags
Reviewed
Změněno: 11/3/2010 17:15, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
V originále
Příspěvek shrnuje výsledky a doporučení třetího roku dílčího šetření programu Step by Step Romská iniciativa. Hlavním cílem šetření bylo zjistit do jaké míry mohou děti ze zvláštních škol zařazené do projektu Reintegrace romských žáků do základního proudu vzdělávání zvládat učivo požadované podle standardů základního vzdělávání. Výzkum byl koncipován především jako evaluační, srovnává tedy výsledky dětí základních a zvláštních škol vzhledem k dosažené úrovni znalostí v rámci učebních osnov. Dalším cílem je pak přispět k posouzení vzdělávacího program Začít spolu, který je aplikován na zvláštních školách zařazených do projektu Reintegrace romských žáků do základního proudu vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že osnovy zvláštní školy nekorespondují s potřebami některých dětí. Doporučujeme zrevidovat standardy pro zvláštní vzdělávání a přizpůsobit je individuálním potřebám dětí a dostatečně tak rozvíjet jejich potenciál.
In English
The contribution completes the result of 3 yer research of the programme Step by Step Romany initiation.