Informační systém MU
DOKULIL, Miloš. Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn? In Teachers and Health. 1. vyd. Brno: Paido + Universitas Masarykiana Brunensis. s. 15-21. ISBN 80-7315-093-X. 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn?
Název česky Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?
Autoři DOKULIL, Miloš (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Teachers and Health, od s. 15-21, 7 s. 2004.
Nakladatel Paido + Universitas Masarykiana Brunensis
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-7315-093-X
UT WoS 000264734800001
Klíčová slova anglicky crisis; stress; teaching profession; mission; institution; tradition; social customs; exponentially growing sum of knowledge; personal example; value of life; idea and deed; inducing of expectations; irradiating teacher personality
Štítky crisis, idea and deed, inducing of expectations, institution, irradiating teacher personality, mission, personal example, social customs, stress, teaching profession, tradition, value of life
Změnil Změnil: prof. PhDr. Ing. Miloslav Dokulil, DrSc., učo 1013. Změněno: 30. 1. 2008 17:13.
Anotace
1. The basic stressing problems, aren't they outside school? 2. Aren't we playing with the tradition (amd heritage) and fuction of the school? 3. The threat of exponential knowledge engorgement must be anticipated. 4. The most difficult roles must be mastered from one's own background, and that also by provoking certain expectations in her/his pupils...
Anotace česky
1. Nejsou základní stresující problémy mimo školu? 2. Nezahráváme si přitom také s tradicí (a odkazem) a funkcí školy? 3. Hrozbě exponenciálního zahlcení poznatky musíme umět předejít! 4. Ty nejobtížnější role musí zvládat skoro vždy každý sám od sebe, a to také provokací jistých očekávání u svých svěřenců...
Zobrazeno: 19. 4. 2024 01:14