DOKULIL, Miloš. Kdo hoří, anebo spíše kde hoří? (Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn?). In Teachers and Health. 1st ed. Brno: Paido + Universitas Masarykiana Brunensis, 2004, p. 22-26. ISBN 80-210-3634-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{586083, author = {Dokulil, Miloš}, address = {Brno}, booktitle = {Teachers and Health}, edition = {1.}, keywords = {crisis; stress; teaching profession; mission; institution; tradition; social customs; exponentially growing sum of knowledge; personal example; value of life; idea and deed; inducing of expectation; irradiating teacher personality}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-3634-6}, pages = {22-26}, publisher = {Paido + Universitas Masarykiana Brunensis}, title = {Kdo hoří, anebo spíše kde hoří?}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 586083 AU - Dokulil, Miloš PY - 2004 TI - Kdo hoří, anebo spíše kde hoří? PB - Paido + Universitas Masarykiana Brunensis CY - Brno SN - 8021036346 KW - crisis KW - stress KW - teaching profession KW - mission KW - institution KW - tradition KW - social customs KW - exponentially growing sum of knowledge KW - personal example KW - value of life KW - idea and deed KW - inducing of expectation KW - irradiating teacher personality N2 - 1. Nejsou základní stresující problémy mimo školu? 2. Nezahráváme si přitom také s tradicí (a odkazem) a funkcí školy? 3. Hrozbě exponenciálního zahlcení poznatky musíme umět předejít! 4. Ty nejobtížnější role musí zvládat skoro vždy každý sám od sebe, a to také provokací jistých očekávání u svých svěřenců... ER -
DOKULIL, Miloš. Kdo hoří, anebo spíše kde hoří? (Who Burns, or Sooner, Where Does It Burn?). In \textit{Teachers and Health}. 1st ed. Brno: Paido + Universitas Masarykiana Brunensis, 2004, p.~22-26. ISBN~80-210-3634-6.
|