ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPA. Faktory ovlivňující osvojení mobilních služeb: mezikulturní porovnání. In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. s. 617-660. ISBN 80-210-3847-0. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory ovlivňující osvojení mobilních služeb: mezikulturní porovnání
Název anglicky Factors infuencing acceptance of mobile services: intercultural comparation
Autoři ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPA.
Vydání 1. vyd. Brno, Vyvojové tendence podniků (Svazek II.), od s. 617-660, 44 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-3847-0
Klíčová slova anglicky Mobile commerce; mobile games; purchasing behavior analysis; comparation
Štítky comparation, Mobile commerce, mobile games, purchasing behavior analysis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Změněno: 23. 5. 2017 12:34.
Anotace
Mobile commerce patří v současnosti k velmi populárním tématům, a to z několika důvodů. Samozřejmě tím hlavním je technologický pokrok v oblasti mobilních telekomunikací a také rozvoj nových způsobů platebního styku. Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomocí mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Následující výzkum směřuje právě do této oblasti a jeho cílem je vytvořit podklady pro rozsáhlejší studii, která zkoumá faktory ovlivňující hraní her na mobilních telefonech a jejich rozdíly mezi vybranými zeměmi.
Anotace anglicky
Mobile commerce is nowadays very popular term, for several reasons. The basic one is of course the advance of technologies in the mobile telecommunications and development of new means of payments. Mobile commerce can be defined as a kind of business transactions, which are realized at least partially through mobile communications devices such as mobile phones or PDA, while they take place usually at the beginning or end of the process. The following research is targeted to this field and its goal is to create basics for more extensive studies exploring factors influencing mobile gaming and differences among chosen countries.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 11:15