ŠKAPA, Radoslav a Ondřej ČÁSTEK. Mobile marketing: consumers' behaviour. In IX. International Conference of Doctoral Students. 1. vyd. Toruň: Nicholas Copernicus University, 2006, s. 30. ISBN 83-231-1978-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mobile marketing: consumers' behaviour
Název česky Mobilní marketing: spotřebitelské chování
Autoři ŠKAPA, Radoslav a Ondřej ČÁSTEK.
Vydání 1. vyd. Toruň, IX. International Conference of Doctoral Students, s. 30-30, 2006.
Nakladatel Nicholas Copernicus University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 83-231-1978-3
Klíčová slova anglicky M-commerce; consumers behavior; mobile marketing
Štítky consumers behavior, M-commerce, mobile marketing
Změnil Změnil: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Změněno: 23. 5. 2017 12:36.
Anotace
M-commerce is frequently discussed issue lately. This expression has arisen with the development of mobile technologies and new payment methods. M-commerce could be defined as a kind of business transaction realized through electronic transmission elements, among which is involved mobile terminal (mobile phone, PDA) often as first or last component. The following text attempts to describe the situation in m-commerce from the marketing point of view to point out the research question, which have arisen out this field for marketing.
Anotace česky
Mobile commerce patří v současnosti k velmi populárním tématům. Tento termín se objevil s rozvojem mobilních technologií a nových způsobům platebních transakcí. Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomoci mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Následující text se pokouší popsat situaci v m-commerce z marketingového hlediska tak, aby vyzdvihnul otázky, které na tomto poli vyvstaly.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 14:18