KNOPOVÁ, Blanka. Dílo Bedřicha Smetany v kontextu hudebního vzdělávání. In Musica viva in schola. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 35-43. ISBN 80-210-3796-2. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dílo Bedřicha Smetany v kontextu hudebního vzdělávání
Název česky Dílo Bedřicha Smetany v kontextu hudebního vzdělávání
Název anglicky Work Bedřich Smetana in music education
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Musica viva in schola, od s. 35-43, 9 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031153
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3796-2
Klíčová slova česky činnosti poslechové;hudebně vyjadřovací prostředky;taneční prvek;B. Smetana;polka;obkročák
Klíčová slova anglicky mucis; listening; developement;individual aktivity;B. Smetana; polka; obkročák
Štítky developement, individual aktivity, listening, mucis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 12. 3. 2010 10:59.
Anotace
K porozumění hudebního sdělení napomáhají čtyři základní činnosti-vokální, instrumentální, hudebně pohybové a poslechové. Jejich prostřednictvím dochází k osvojování jednotlivých hudebně vyjadřovacích prostředků, k aktivizaci studentů a k počátkům elementárního muzicírování.
Anotace anglicky
To understand musical message assist the four basic activities-vocal, instrumental, music movement and listening. Through for the acquisition of musical and linguistic resources, to the activation of elementary students and the origins of music making.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 11:55