D
2005
Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
DOLEŽALOVÁ, Klára
Basic information
Original name
Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
Name in Czech
Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
Name (in English)
Relationship between company and community, Corporate Social Responsibility - one of instruments of competitiveness
Authors
DOLEŽALOVÁ, Klára
Edition
Brno, Vývojové tendence podniků (Svazek I.), p. 29-74, 46 pp. 2005
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance; stakeholders; Corporate Citizenship; Philanthropy; Socially Reesponsible Investment
V originále
Příspěvek syntetizuje poznatky z oblasti CSR a community involvement. Zároveň se zamýšlí nad vhodností použití stakeholderského přístupu pro postihnutí vztahů mezi podnikem a stakeholdery, v případě tohoto článku community, důležitostí jednotlivých stakeholderů a měřením konkurenceschopnosti v pojetí teamu KPH. V samotném závěru jsou formulovány doporučení pro nastávající výzkum.
In Czech
Příspěvek syntetizuje poznatky z oblasti CSR a community involvement. Zároveň se zamýšlí nad vhodností použití stakeholderského přístupu pro postihnutí vztahů mezi podnikem a stakeholdery, v případě tohoto článku community, důležitostí jednotlivých stakeholderů a měřením konkurenceschopnosti v pojetí teamu KPH. V samotném závěru jsou formulovány doporučení pro nastávající výzkum.
Displayed: 9/11/2024 07:59