DOLEŽALOVÁ, Klára. Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty (Application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects). In Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ. 1st ed. Zvolen: Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, 2005, p. 69-73. ISBN 80-89029-97-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty
Name in Czech Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty
Name (in English) Application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects
Authors DOLEŽALOVÁ, Klára.
Edition 1. vyd. Zvolen, Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ, p. 69-73, 5 pp. 2005.
Publisher Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-89029-97-3
Keywords in English Stakeholders; Corporate Social Responsibility; Company Life Cycle
Tags Company Life Cycle, Corporate Social Responsibility, stakeholders
Changed by Changed by: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Changed: 9/1/2006 16:35.
Abstract
Příspěvek se zabývá možností využití stakeholderského přístupu pro zkoumání vztahů mezi podnikem a jednotlivými subjekty ve specifickém výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty MU v Brně, jehož cílem je zjištění konkurenceschopnosti českých podniků. V souvislosti s tím se autorka snaží postihnout soudobé poznání o této koncepci, věnuje se vztahu stakeholderského přístupu ke koncepci corporate social responsibility, která je hlavním předmětem jejího zájmu v tomto výzkumu a nastiňuje, jaké požadavky na výzkum budou vyplývat z přijetí tohoto přístupu.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zabývá možností využití stakeholderského přístupu pro zkoumání vztahů mezi podnikem a jednotlivými subjekty ve specifickém výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty MU v Brně, jehož cílem je zjištění konkurenceschopnosti českých podniků. V souvislosti s tím se autorka snaží postihnout soudobé poznání o této koncepci, věnuje se vztahu stakeholderského přístupu ke koncepci corporate social responsibility, která je hlavním předmětem jejího zájmu v tomto výzkumu a nastiňuje, jaké požadavky na výzkum budou vyplývat z přijetí tohoto přístupu.
Abstract (in English)
The paper deals with the application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects. The aim of the paper is to synthesize relevant theoretical knowledge, clarify relationship between stakeholder approach and corporate social responsibility and depict impacts of the use of stakeholder approach on the specific research made by Department Business Management, Faculty of Economics and Administration Masaryk University in Brno concerning with competitiveness of the Czech firms.
PrintDisplayed: 19/7/2024 17:25