ČÁSTEK, Ondřej and Radoslav ŠKAPA. Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her (Analysis of consumer bahaviour - the case of mobile games). In Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků. 1st ed. Brno: VUT Brno, 2005. ISBN 80-214-3099-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her
Name in Czech Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her
Name (in English) Analysis of consumer bahaviour - the case of mobile games
Authors ČÁSTEK, Ondřej and Radoslav ŠKAPA.
Edition 1. vyd. Brno, Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků, 2005.
Publisher VUT Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-214-3099-0
Keywords in English Management; desk research; leadership style
Tags desk research, leadership style, management
Changed by Changed by: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Changed: 23/5/2017 12:35.
Abstract
Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomocí mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Výzkum směřuje právě do této oblasti a jeho cílem je vytvořit podklady pro rozsáhlejší studii, která zkoumá faktory ovlivňující hraní her na mobilních telefonech a jejich rozdíly mezi vybranými zeměmi.
Abstract (in English)
Mobile commerce is nowadays very popular term, for several reasons. The basic one is of course the advance of technologies in the mobile telecommunications and development of new means of payments. Mobile commerce can be defined as a kind of business transactions, which are realized at least partially through mobile communications devices such as mobile phones or PDA, while they take place usually at the beginning or end of the process. The following research is targeted to this field and its goal is to create basics for more extensive studies exploring factors influencing mobile gaming and differences among chosen countries.
PrintDisplayed: 21/7/2024 09:16