KLAPALOVÁ, Alena. Zákazník jako stakeholder (Customer as a stakeholder). In Vývojové tendence podniků I. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykova univerzita v Brně, 2005, p. 149-198, 49 pp. ISBN 80-210-3847-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Zákazník jako stakeholder
Name in Czech Zákazník jako stakeholder
Name (in English) Customer as a stakeholder
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Vývojové tendence podniků I. p. 149-198, 49 pp. 2005.
Publisher Ekonomicko-správní fakulta Masarykova univerzita v Brně
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/05:00031177
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-3847-0
Keywords in English stakeholder; management; customer relationship
Tags stakeholder management customer relatinship
Changed by Changed by: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Changed: 16/3/2010 15:52.
Abstract
Příspěvek se věnuje vybraným oblastem managementu, které se týkají vztahu podnik - zákazník. Prezentovány jsou také výsledky řady zahraničních i českých empirických výzkumů, metodické postupy i teoretické poznatky.
Abstract (in English)
Paper concerns some selected areas of management in the sphere of the relation enterprise - customer. Results of several international as well as the Czech empirical research, methodical procedures and theoretical knowledge are presented.
PrintDisplayed: 27/4/2024 09:23