KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací (Relationship marketing at the organizational markets). In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, p. 137-141, 4 pp. ISBN 80-969181-3-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Relační marketing na trzích organizací
Name in Czech Relační marketing na trzích organizací
Name (in English) Relationship marketing at the organizational markets
Authors KLAPALOVÁ, Alena.
Edition první. Košice, Nové trendy v podnikovom manažmente, p. 137-141, 4 pp. 2005.
Publisher EU Bratislava, PHF Košice
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-969181-3-3
Keywords in English relationship marketing; specialities; b2b markets
Tags b2b markets, relationship marketing, specialities
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 23/11/2005 12:18.
Abstract
Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group
Abstract (in English)
Paper attends to the history, basics and especially to some special feautures of the relationship marketing at the b2b markets and introduce the effort of IMP Group .
PrintDisplayed: 27/4/2024 08:09