D 2005

Odbytová problematika malých a středních podniků

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

Odbytová problematika malých a středních podniků

Name in Czech

Odbytová problematika malých a středních podniků

Name (in English)

Sales problems of the small and middle enterprises

Authors

KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Brno, Vývojové tendence podniků II, p. 457-480, 23 pp. 2005

Publisher

Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity v Brně

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Belarus

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/05:00012773

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-210-3847-0

Keywords in English

sales; sales policy; export problems; information management; SME
Změněno: 26/4/2006 13:35, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek se koncentruje na některé problémy MSP v oblasti odbytu a odbytové politiky,zejména v oblasti exprotu, podpory podnikání v odbytu, využívání ICT při odbytu apod.

In English

Paper concentrates on some problems of the SME in the sales and sales policy, especiallly in the area of export, entrepreneurship support in sales, use of ICT etc.

Links

GA402/05/0853, research and development project
Name: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Czech Science Foundation, Factors that stimulate and absorb establishing and development of small and medium enterprises in the Czech republic as a member state of the European Communities