KLAPALOVÁ, Alena. Hodnota a hodnota pro zákazníka (Value and value for customer). In Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu. první. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005, p. 63-131.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Hodnota a hodnota pro zákazníka
Name in Czech Hodnota a hodnota pro zákazníka
Name (in English) Value and value for customer
Authors KLAPALOVÁ, Alena.
Edition první. Bratislava, Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu, p. 63-131, 2005.
Publisher Ekonomická univerzita v Bratislave
Other information
Original language Slovak
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords in English value value for customer different concepts of value
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 8/6/2009 14:53.
Abstract
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžhéjní odlišné pohledy na tento pojem.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžéjní odlišné pohledy na tento pojem.
Abstract (in English)
Paper concerns the problems of the concept "value" and "value for customer" and introduces some basic differnet views on this concept.
PrintDisplayed: 27/4/2024 11:28