KLAPALOVÁ, Alena. Value for customer and satisfaction. In Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students. první. Toruň, Polsko: Nicholas Copernicus University in Toruň, 2005, s. 43-49. ISBN 83-231-1978-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Value for customer and satisfaction
Název česky Hodnota pro zákazníka a spokojenost
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Toruň, Polsko, Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students, od s. 43-49, 7 s. 2005.
Nakladatel Nicholas Copernicus University in Toruň
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/05:00031178
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 83-231-1978-3
Klíčová slova anglicky value for customer; satisfaction; empirical research; index of customer satisfaction
Štítky Empirical Research, index of customer satisfaction, satisfaction, value for customer
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 8. 6. 2009 15:50.
Anotace
Paper presents results of the authors own empirical research aimed at the factors of satisfaciotn of the customers of the independent retail outlets in Brno city.
Anotace česky
Příspěvek presentuje výsledky vlastního empirického průzkumu autorky zaměřeného na průzkum faktorů spokojenosti zákazníků nezávislých maloobchodních prodejen v městě Brně.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:29