Detailed Information on Publication Record
2005
Value for customer and satisfaction
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Value for customer and satisfaction
Name in Czech
Hodnota pro zákazníka a spokojenost
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
první. Toruň, Polsko, Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students, p. 43-49, 7 pp. 2005
Publisher
Nicholas Copernicus University in Toruň
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Poland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/05:00031178
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
83-231-1978-3
Keywords in English
value for customer; satisfaction; empirical research; index of customer satisfaction
Změněno: 8/6/2009 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Paper presents results of the authors own empirical research aimed at the factors of satisfaciotn of the customers of the independent retail outlets in Brno city.
In Czech
Příspěvek presentuje výsledky vlastního empirického průzkumu autorky zaměřeného na průzkum faktorů spokojenosti zákazníků nezávislých maloobchodních prodejen v městě Brně.