D 2005

Value for customer and satisfaction

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

Value for customer and satisfaction

Name in Czech

Hodnota pro zákazníka a spokojenost

Authors

KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Toruň, Polsko, Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students, p. 43-49, 7 pp. 2005

Publisher

Nicholas Copernicus University in Toruň

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Poland

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/05:00031178

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

83-231-1978-3

Keywords in English

value for customer; satisfaction; empirical research; index of customer satisfaction
Změněno: 8/6/2009 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Paper presents results of the authors own empirical research aimed at the factors of satisfaciotn of the customers of the independent retail outlets in Brno city.

In Czech

Příspěvek presentuje výsledky vlastního empirického průzkumu autorky zaměřeného na průzkum faktorů spokojenosti zákazníků nezávislých maloobchodních prodejen v městě Brně.