Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{591404, author = {Hofmann, Eduard and Rychnovský, Boris}, address = {Brno}, booktitle = {Orientace české základní školy}, keywords = {school reform; science subjects; field teaching; key competencies; exprience pedagogy; cooperation of different fields; shared project; science didactics}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-3870-5}, pages = {294-298}, publisher = {MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU}, title = {K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 591404 AU - Hofmann, Eduard - Rychnovský, Boris PY - 2005 TI - K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů PB - MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU CY - Brno SN - 8021038705 KW - school reform KW - science subjects KW - field teaching KW - key competencies KW - exprience pedagogy KW - cooperation of different fields KW - shared project KW - science didactics N2 - Na katedrách přírodovědných předmětů PdF MU se osvědčila tzv. integrovaná terénní výuka. Jedná se o komplexní výukovou formu s progresivními vyučovacími metodami a různými organizačními formami výuky. Slouží nejen pro studenty fakulty, ale i žáky základních a středních škol. ER -
HOFMANN, Eduard and Boris RYCHNOVSKÝ. K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů (The school reform ant science departments). In \textit{Orientace české základní školy}. Brno: MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2005, p.~294-298. ISBN~80-210-3870-5.
|