D 2005

ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole

Název česky

ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole

Název anglicky

ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

Olomouc, Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? od s. 362-365, 4 s. 2005

Nakladatel

Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/05:00012809

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-244-1079-6

Klíčová slova anglicky

ICT; school; learning; teaching; teacher; school culture

Štítky

ICT, learning, school, school culture, teacher, teaching
Změněno: 1. 2. 2006 13:22, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek je jedním z výstupů výzkumného projektu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy. Autor se věnuje klíčové oblasti chodu školy prostředí podporující učení a vyučování ve dvou rovinách. V obecné rovině ukazuje, jaké prvky prostředí podporujícího učení a vyučování ovlivňují ICT nejvýznamněji, poté analyzuje výpovědi ředitelů vztažené k situaci na jejich školách.

Anglicky

The contribution is another output of a three-year research project called Information and Communication Technologies and School Culture (Czech Science Foundation, grant #406/03/P119). The author presents some results of this empirical research stage, addressing the key domain of school functioning the learning- and teaching-friendly environment in detail at two levels. He first shows at a general level which elements of learning-friendly environment are most influenced by ICT. In another part of the paper, the author analyzes the responses of the headmasters relating to the situation at their respective school.

Návaznosti

GP406/03/P119, projekt VaV
Název: Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Zobrazeno: 15. 11. 2024 12:26