Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{591429, author = {Zounek, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {SCO 2005}, keywords = {ICT; e-learning; university; student; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-3699-0}, pages = {223-228}, publisher = {Masarykova univerzita v Brně}, title = {E-learning z druhé strany: pohled studentů}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 591429 AU - Zounek, Jiří PY - 2005 TI - E-learning z druhé strany: pohled studentů PB - Masarykova univerzita v Brně CY - Brno SN - 8021036990 KW - ICT KW - e-learning KW - university KW - student KW - research N2 - E-learning se v poslední době stává součástí výuky na školách mnoha typů. V poměrně velké míře implementují elektronické podpory studia do svých programů také vysoké školy a univerzity. Velká pozornost je přitom věnována zejména technologickým otázkám (např. výběru adekvátního LMS systému, vybavení instituce infrastrukturou aj.), dále pak přípravě obsahu kurzů nebo výukových materiálů, případně přípravě vyučujících na používání elektronické podpory ve výuce. Relativně málo poznatků máme o tom, jak vnímají studující výuku podporovanou elektronickými médii. Přitom je zřejmé, že hodnocení uživatelů se může stát významným prostředkem rozvoje e-learningu. Ve svém příspěvku budu prezentovat výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zmapovat a analyzovat názory studentů na začlenění systému Moodle do prezenční výuky (jednoho kurzu) realizovaného na Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. ER -
ZOUNEK, Jiří. E-learning z druhé strany: pohled studentů (E-learning from the other side: students` point of view). In \textit{SCO 2005}. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, p.~223-228. ISBN~80-210-3699-0.
|