Detailed Information on Publication Record
2005
E-learning z druhé strany: pohled studentů
ZOUNEK, JiříBasic information
Original name
E-learning z druhé strany: pohled studentů
Name in Czech
E-learning z druhé strany: pohled studentů
Name (in English)
E-learning from the other side: students` point of view
Authors
ZOUNEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, SCO 2005, p. 223-228, 6 pp. 2005
Publisher
Masarykova univerzita v Brně
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/05:00019915
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
80-210-3699-0
Keywords in English
ICT; e-learning; university; student; research
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 20/6/2007 07:45, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
E-learning se v poslední době stává součástí výuky na školách mnoha typů. V poměrně velké míře implementují elektronické podpory studia do svých programů také vysoké školy a univerzity. Velká pozornost je přitom věnována zejména technologickým otázkám (např. výběru adekvátního LMS systému, vybavení instituce infrastrukturou aj.), dále pak přípravě obsahu kurzů nebo výukových materiálů, případně přípravě vyučujících na používání elektronické podpory ve výuce. Relativně málo poznatků máme o tom, jak vnímají studující výuku podporovanou elektronickými médii. Přitom je zřejmé, že hodnocení uživatelů se může stát významným prostředkem rozvoje e-learningu. Ve svém příspěvku budu prezentovat výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zmapovat a analyzovat názory studentů na začlenění systému Moodle do prezenční výuky (jednoho kurzu) realizovaného na Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.
In English
The text presents a research project focused on identifying the attitudes of students towards e-learning.
Links
GP406/03/P119, research and development project |
|