D 2005

E-learning z druhé strany: pohled studentů

ZOUNEK, Jiří

Basic information

Original name

E-learning z druhé strany: pohled studentů

Name in Czech

E-learning z druhé strany: pohled studentů

Name (in English)

E-learning from the other side: students` point of view

Authors

ZOUNEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Brno, SCO 2005, p. 223-228, 6 pp. 2005

Publisher

Masarykova univerzita v Brně

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/05:00019915

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

80-210-3699-0

Keywords in English

ICT; e-learning; university; student; research

Tags

Reviewed
Změněno: 20/6/2007 07:45, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Abstract

V originále

E-learning se v poslední době stává součástí výuky na školách mnoha typů. V poměrně velké míře implementují elektronické podpory studia do svých programů také vysoké školy a univerzity. Velká pozornost je přitom věnována zejména technologickým otázkám (např. výběru adekvátního LMS systému, vybavení instituce infrastrukturou aj.), dále pak přípravě obsahu kurzů nebo výukových materiálů, případně přípravě vyučujících na používání elektronické podpory ve výuce. Relativně málo poznatků máme o tom, jak vnímají studující výuku podporovanou elektronickými médii. Přitom je zřejmé, že hodnocení uživatelů se může stát významným prostředkem rozvoje e-learningu. Ve svém příspěvku budu prezentovat výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zmapovat a analyzovat názory studentů na začlenění systému Moodle do prezenční výuky (jednoho kurzu) realizovaného na Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.

In English

The text presents a research project focused on identifying the attitudes of students towards e-learning.

Links

GP406/03/P119, research and development project
Name: Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Investor: Czech Science Foundation, Information and communication technologies and school culture. Towards the role of information and communication technologies in development of Czech school culture