Detailed Information on Publication Record
2005
Organizační kultura a výkonnost: přehled empirických šetření
JANČÍKOVÁ, AlexandraBasic information
Original name
Organizační kultura a výkonnost: přehled empirických šetření
Name in Czech
Organizační kultura a výkonnost: přehled empirických šetření
Name (in English)
Organizational culture and performance: An overview of empirical results
Authors
JANČÍKOVÁ, Alexandra
Edition
2005. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků, p. 83 - ???, ??? 2005
Publisher
Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Rector's Office
ISBN
80-210-3847-0
Keywords in English
organizational culture; performance; competitiveness
Změněno: 5/12/2005 10:02, Ing. Alexandra Jančíková
V originále
Organizační kultura je vícedimenzionální a složitý jev, jež hraje významnou roli při adaptaci organizace na vnější prostředí a pružné reagování na zákazníkovy požadavky. V současné době, kdy konkurence na jednotlivých trzích neustálé stoupá a kdy je prostředí, ve kterém firma působí, stále více turbulentnější a nepředvídatelnější, se role organizační kultury ve vztahu k výkonnosti a dosahování kvality zvýrazňuje. Vzhledem k tomu, že nelze organizační kulturu snadno a v krátkodobém horizontu napodobit, může být organizační kultura považována za cenný zdroj konkurenční výhody.
In Czech
Organizační kultura je vícedimenzionální a složitý jev, jež hraje významnou roli při adaptaci organizace na vnější prostředí a pružné reagování na zákazníkovy požadavky. V současné době, kdy konkurence na jednotlivých trzích neustálé stoupá a kdy je prostředí, ve kterém firma působí, stále více turbulentnější a nepředvídatelnější, se role organizační kultury ve vztahu k výkonnosti a dosahování kvality zvýrazňuje. Vzhledem k tomu, že nelze organizační kulturu snadno a v krátkodobém horizontu napodobit, může být organizační kultura považována za cenný zdroj konkurenční výhody.
In English
Organizational culture is considered to be a multidimensional and complex phenomenon. It plays an important role in organizations adaptation to the external environment. It also influences organizations capability to respond to customer demands. Nowadays, organizational culture is viewed by the majority of companies as a factor of vital importance when achieving high quality performance and full customer satisfaction.