HANUŠOVÁ, Světlana. Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1. vyd. Brno: MSD. s. 96 - 100. ISBN 80-210-3884-5. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka
Název anglicky Reflection in teaching practice within pre-service English language teacher education
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 96 - 100, 5 s. 2005.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012835
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky teacher education;teaching practice; reflection; e-learning; discussion forums
Štítky discussion forums, e-learning, reflection, teacher education, teaching practice
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:51.
Anotace
Příspěvek se zabývá rolí reflektivní složky v pedagogické praxi. Hodnotí přínos diskuzí v rámci e-learningového prostředí moodlinka.
Anotace anglicky
This paper discusses the role of the teaching practice in pre-service education of English teachers. The ways to develop and deepen the component of reflection in teaching practice are considered. The experience with e-learning support of teaching practice, namely asynchronous discussions within Moodle e-learning system, is brought into focus.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:25