HAVEL, Jiří. Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí. Online. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Katedra pedagogiky a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2005. s. 101-108. ISBN 80-210-3884-5. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí
Název česky Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí
Název anglicky Facilitate the development of future teachers professional competencies by cooperative teachers
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 101-108, 8 s. 2005.
Nakladatel Katedra pedagogiky a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012863
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky teacher training; professional competencies; future teacher
Štítky future teacher, professional competencies, teacher training
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 15. 12. 2005 10:31.
Anotace
Příspěvek prezentuje formy spolupráce (monitorování, reflexe, intervence) kooperujícího učitele se studentem v průběhu pedagogické praxe při formování jeho profesionálních kompetencí.
Anotace anglicky
The article deals with the topic of pre-gradual teacher training. Looking at contemporary approaches to teacher training in the Czech Republic and abroad and in accordance with pedagogical theory, the work tries to detect mechanisms that facilitate the development of future teachers professional competencies. The article also provides information regarding forms of cooperation with the faculty of education and also with the future teacher.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:06