D 2005

Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí

Název česky

Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí

Název anglicky

Facilitate the development of future teachers professional competencies by cooperative teachers

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 101-108, 8 s. 2005

Nakladatel

Katedra pedagogiky a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012863

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3884-5

Klíčová slova anglicky

teacher training; professional competencies; future teacher
Změněno: 15. 12. 2005 10:31, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje formy spolupráce (monitorování, reflexe, intervence) kooperujícího učitele se studentem v průběhu pedagogické praxe při formování jeho profesionálních kompetencí.

Anglicky

The article deals with the topic of pre-gradual teacher training. Looking at contemporary approaches to teacher training in the Czech Republic and abroad and in accordance with pedagogical theory, the work tries to detect mechanisms that facilitate the development of future teachers professional competencies. The article also provides information regarding forms of cooperation with the faculty of education and also with the future teacher.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole