HORKÁ, Hana a Hana FILOVÁ. Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 80-92. ISBN 80-210-3884-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Název anglicky Intervening behavior of teacher trainers of future primary school teachers
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 80-92, 13 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012895
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky intervening behavior; teacher trainer; primary school;professional competencies;theoretical background
Štítky intervening behavior, primary school, professional competencies, teacher trainer, theoretical background
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 28. 12. 2006 13:34.
Anotace
Příspěvek se zabývá analýzou intervenčního chování fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 1. st. ZŠ na PedF MU v Brně.Na základě kvalitativního výzkumného šetření jsme získali poznatky, jak praktikují výkon funkce FCU.
Anotace anglicky
The paper provides an analysis of intervening behaviorof teacher trainers of future primary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 21:43