Detailed Information on Publication Record
2005
Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
FILOVÁ, Hana and Hana HORKÁBasic information
Original name
Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Name in Czech
Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Name (in English)
Intervening Behavior of Teacher Trainers of Primary School Teachers at the Faculty of Education MU
Authors
FILOVÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor) and Hana HORKÁ (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, p. 80-91, 12 pp. 2005
Publisher
Pedagogická fakulta MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/05:00013045
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-3884-5
Keywords in English
intervening behavior; teacher trainers; the students of the Primary Education; professional practice
Tags
Reviewed
Změněno: 28/12/2006 13:34, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá analýzou intervenčního chování fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 1. st. ZŠ na PedF MU v Brně.Na základě kvalitativního výzkumného šetření jsme získali poznatky, jak praktikují výkon funkce FCU.
In English
The paper provides an analysis of intervening behaviorof teacher trainers of future primary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|