BARTÁKOVÁ, Helena. Znevýhodnění žen s dětmi na trhu práce (Disadvantagement of women with children in the labour market). In Winkler, J., Klimplová, L., Žižlavský, M. (eds.) Účelové programy na lokálních trzích práce. Jejich význam, potřebnost a realizace. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 91-103. ISBN 80-210-3867-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{607911, author = {Bartáková, Helena}, address = {Brno}, booktitle = {Winkler, J., Klimplová, L., Žižlavský, M. (eds.) Účelové programy na lokálních trzích práce. Jejich význam, potřebnost a realizace}, keywords = {mothers; labour market; employment; unemployment; inactivity}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-3867-5}, pages = {91-103}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Znevýhodnění žen s dětmi na trhu práce}, year = {2005} }
TY - CHAP ID - 607911 AU - Bartáková, Helena PY - 2005 TI - Znevýhodnění žen s dětmi na trhu práce VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 8021038675 KW - mothers KW - labour market KW - employment KW - unemployment KW - inactivity N2 - V kontextu všeobecných snah o vyrovnání šancí mužů a žen na trhu práce text nahlíží aktuální postavení českých žen a žen s dětmi na pracovním trhu. Zaměřujeme se na specifika postavení ženské pracovní síly (především s dětmi) na pracovním trhu, a to formou ukazatelů zaměstnanosti, nezaměstnanosti, neaktivity a ukazatelů rozdílu v příjmech mužů a žen. Text se opírá o sekundární analýzu dat a zájem je soustředěn především na sledování rozdílů mezi ženskou a mužskou pracovní sílou (gender rozdíly), ale i na rozdíly mezi ženami s dětmi a ženami bezdětnými s cílem zachytit vliv přítomnosti dítěte/dětí na pozici žen na pracovním trhu. ER -
BARTÁKOVÁ, Helena. Znevýhodnění žen s dětmi na trhu práce (Disadvantagement of women with children in the labour market). In \textit{Winkler, J., Klimplová, L., Žižlavský, M. (eds.) Účelové programy na lokálních trzích práce. Jejich význam, potřebnost a realizace}. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p.~91-103. ISBN~80-210-3867-5.
|