Informační systém MU
FILOVÁ, Hana. Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy. In LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000. Ostrava: PedF OU, 2004, s. 187-198, 10 s. ISBN 80-7042-376-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy
Název česky Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy
Název anglicky Cooperative Teachers in Reflection of the Students of the Primary Education
Autoři FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání Ostrava, LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000, od s. 187-198, 10 s. 2004.
Nakladatel PedF OU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00019945
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7042-376-5
Klíčová slova anglicky cooperative teachers; training of the professional skills; intervention; students reflection
Štítky cooperative teachers, intervention, students reflection
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 18. 1. 2006 15:15.
Anotace
Příspěvek se zabývá analýzou intervencí cvičných učitelů v procesu rozvíjení profesionálních dovedností studentů, vymezuje úkoly mentora a tutora v praktickém výcviku studentů.
Anotace anglicky
The article deals with analyses of the interventions cooperative teacher in the process of evolution professional skills of the students, inclose office mentor and tutor in practical training of the students.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Zobrazeno: 30. 4. 2024 16:19