D 2004

Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy

Název česky

Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy

Název anglicky

Cooperative Teachers in Reflection of the Students of the Primary Education

Autoři

FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Ostrava, LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000, od s. 187-198, 10 s. 2004

Nakladatel

PedF OU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00019945

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7042-376-5

Klíčová slova anglicky

cooperative teachers; training of the professional skills; intervention; students reflection

Štítky

cooperative teachers, intervention, students reflection
Změněno: 18. 1. 2006 15:15, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se zabývá analýzou intervencí cvičných učitelů v procesu rozvíjení profesionálních dovedností studentů, vymezuje úkoly mentora a tutora v praktickém výcviku studentů.

Anglicky

The article deals with analyses of the interventions cooperative teacher in the process of evolution professional skills of the students, inclose office mentor and tutor in practical training of the students.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Zobrazeno: 4. 11. 2024 16:40