FILOVÁ, Hana. Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy (Cooperative Teachers in Reflection of the Students of the Primary Education). In LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000. Ostrava: PedF OU, 2004, p. 187-198, 10 pp. ISBN 80-7042-376-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy
Name in Czech Fakultní cviční učitelé v reflexi studentů učitelství primární školy
Name (in English) Cooperative Teachers in Reflection of the Students of the Primary Education
Authors FILOVÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Ostrava, LUKÁŠOVÁ KANTORKOVÁ, H. (ed.) Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě. Sborník Výzkumného záměru organizace VZO: msm 1745000, p. 187-198, 10 pp. 2004.
Publisher PedF OU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/04:00019945
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7042-376-5
Keywords in English cooperative teachers; training of the professional skills; intervention; students reflection
Tags cooperative teachers, intervention, students reflection
Changed by Changed by: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Changed: 18/1/2006 15:15.
Abstract
Příspěvek se zabývá analýzou intervencí cvičných učitelů v procesu rozvíjení profesionálních dovedností studentů, vymezuje úkoly mentora a tutora v praktickém výcviku studentů.
Abstract (in English)
The article deals with analyses of the interventions cooperative teacher in the process of evolution professional skills of the students, inclose office mentor and tutor in practical training of the students.
Links
GA406/03/1349, research and development projectName: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
PrintDisplayed: 25/4/2024 13:29