J
2004
Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK
Základní údaje
Originální název
Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?
Název anglicky
The electronical questioning in educational research
Vydání
Pedagogika, Praha, PdF UK, 2004, 0031-3815
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00019954
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
education; research; questionaire; e-mail
V originále
V našem příspěvku se věnujeme elektronickému, především emailovému dotazování v pedagogickém výzkumu v dnešním českém prostředí. Elektronické dotazování chápeme jako techniku sběru dat využívající pro komunikaci mezi výzkumníkem a respondentem webové stránky nebo email. Dotazování prostřednictvím elektronických médií je tématem poměrně novým, které se dosud v odborné literatuře netěší přílišné pozornosti ani v textech zaměřených na metodologické otázky pedagogického výzkumu
Anglicky
This contribution is based on the writers own research of the culture of Czech schools, currently carried out using a set of quantitative and qualitative methods.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaV | Název: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje | Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje |
|
Zobrazeno: 2. 11. 2024 18:07