J 2004

Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ and Jiří ZOUNEK

Basic information

Original name

Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?

Name (in English)

The electronical questioning in educational research

Authors

POL, Milan (203 Czech Republic, guarantor), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Czech Republic), Petr NOVOTNÝ (203 Czech Republic) and Jiří ZOUNEK (203 Czech Republic)

Edition

Pedagogika, Praha, PdF UK, 2004, 0031-3815

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/04:00019954

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords in English

education; research; questionaire; e-mail
Změněno: 18/6/2008 23:08, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Abstract

V originále

V našem příspěvku se věnujeme elektronickému, především emailovému dotazování v pedagogickém výzkumu v dnešním českém prostředí. Elektronické dotazování chápeme jako techniku sběru dat využívající pro komunikaci mezi výzkumníkem a respondentem webové stránky nebo email. Dotazování prostřednictvím elektronických médií je tématem poměrně novým, které se dosud v odborné literatuře netěší přílišné pozornosti ani v textech zaměřených na metodologické otázky pedagogického výzkumu

In English

This contribution is based on the writers own research of the culture of Czech schools, currently carried out using a set of quantitative and qualitative methods.

Links

GA406/01/1078, research and development project
Name: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Czech Science Foundation, The Culture of Czech School and Strategies for its Development